Saturday, April 16, 2011

Hebatnya:D

Assalamualaikum,
Hehe,saya terlihat satu article apabila ingin search tentang gambar hulk.
Article nie menceritakan tentang Giuliano Stroe,Anak kelahiran Romania nie memeranjatkan saya.Badanya berotot-otot pada usia yang agak kecil.Baru 7 tahun dah ada otot macam nie?Hebat-hebat.Sejujurnya,saya puwn tidak mempunyai badan yang berotot sebegitu.Kepada sahabat saya Izhar dan Khalid juga tidak dapat tandingi adik Giuliano nie.
Dan yang membuatkan saya terkejut beruk,adik Giuliano nie boleh buat planche pushup dengan air push up dan adik Giuliano nie dah pecahkan world record pada 24 febuari 2010.
hehe,macam mana para pembaca sekalian?(terutama body builder yang sudah berusia)
dahsyatnya kuasa Allah sampai memberikan qudrat dan iradat kepada adik Giuliano?hehe.

No comments:

Post a Comment